Subject: N25509: NOTAM A0552/25 väljastatud (ID:25509)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 14:20:35 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 25509 alusel, mis saabus meile 12-02-2025 
09:04, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0552/25
NOTAM't ei saanud linkida. Google Earth's maapinnakõrgus 640FT AMSL. 
(A0552/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/011/5803N02631E002 A)EETT 
B)2503040800 C)2503151600 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER999UAS ESTABLISHED DUE 
TO IBU CUP WI: 580322N 0262946E - 580314N 0263128E - 580240N 0263112E - 
580254N 0262957E - 580322N 0262946E. UNMANNED AIRCRAFT IS NOT PERMITTED TO 
ENTER INTO ACTIVATED AREA WITHOUT PERMISSION FM EVENT ORGANIZER. PERMISSION 
SHALL BE OBTAINED FM TEL: +372 501 3568 OR BY E-MAIL: 
HILLAR.ZAHKNA(AT)BIATHLON.EE F)SFC G)400FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.